وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
برکناری ناگهانی فرماندار مهاباد
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 4430 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
 

یک منبع آگاه در  وزارت کشور درگفتگو با خبرنگار سیاسی  بازتاب آنلاین   اظهار داشت که جعفر ذوالفقاری فرماندار مهاباد تغییر کرده است و قرار است روز شنبه مراسم تودیع و معارفه آقایان ذوالفقاری و کاک درویشی برگزار شود .

لازم به ذکر است که  از سوی مهندس جلال زاده  استاندار   پرتلاش آذربایجان غربی جناب آقای خضر كاك‌درويشي  فرماندار سردشت  به سمت سرپرست فرمانداری مهاباد منصوب شده است.

 

فرماندار جدید مهاباد دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس برنامه ریزی شهری  از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر است

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


باج جاسبی به نماینده حامی میر حسین موسوی
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 5057 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
 

بازتاب آنلاین : دکتر عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در یک معامله پنهانی و پشت پرده با مهندس جلال محمود زاده  نماینده مهاباد و یکی از حامیان سران فتنه مبادرت به تمدید حکم رییس ناموفق دانشگاه آزاد مهاباد دکتر خان احمد زاده  نمود

لازم به ذکر است که دکتر خان احمد زاده یکی از ناموفق ترین روسای واحد غرب کشور است که با استخدام غیر قانونی  تعدادی زیادی از افراد عملا دانشگاه را به محل تاخت و تاز نماینده مهاباد و از سران حامی فتنه تبدیل کرده است

شایان ذکر است که مهندس جلال محمود زاده در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری از میر حسین موسوی حمایت کرده و شدیدا حملات سنگینی را در ایام انتخابات متوجه رییس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد کرد که مصاحبه ایشان با سایت ضد انقلابی  روز آنلاین  بدین شرح است.

 

 

گزارش

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۸

مصاحبه با رییس فراکسیون نمایندگان اهل سنت در مجلس

نگرانی از انتخاب مجدد احمدی نژاد

 در خصوص موضع فراکسیون کرد و سنی در مجلس شورای اسلامی با جلال محمود زاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس و رییس فراکسیون اهل سنت گفتگو کرده ایم. وی در گفتگو با روز با بیان اینکه "نمایندگان کرد و سنی در مجلس از  نامزدهای اصلاح طلب حمایت خواهند کرد"، اضافه می کند که "نگرانی از انتخاب مجدد آقای احمدی نژاد را نمی توانیم پنهان کنیم". این مصاحبه در پی می آید.

آقای محمود زاده، با نزدیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری، موضع رسمی نمایندگان کرد و سنی در مجلس شورای اسلامی چیست؟

ما به عنوان فراکسیون نمایندگان اهل سنت و فراکسیون نمایندگان کرد در مجلس شورای اسلامی، مطالبات مشخصی از رییس جمهور آینده داریم. این مطالبات راهم  در دو بخش مطالبات نمایندگان اهل سنت و نمایندگان کرد مطرح کرده ایم که عبارتند از: مطالبات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی. ما اعلام کرده ایم که هر کاندیدایی که از خواسته ها و حقوق ما حمایت کند و مطالبات ما را پررنگتر ببیند و همچنین اصول اجرا نشده قانون اساسی نظیر اصول 15 و 12 و 38 و 20 و... را در دستور کار خود قرار دهد، قطعا ما به عنوان ملت کرد از او حمایت خواهیم کرد. کسی که شهروندان سنی در ایران را نادیده نگیرد و قول بدهد که در مدیریتهای کلان و متوسط و میانی از افراد اهل سنت استفاده کند. هر نماینده ای که به ما قول بدهد که  تبعیض مذهبی و تبعیض ملی در دوره ریاست جمهوری وی کمرنگتر باشد، ما از او حمایت می کنیم. علاوه بر اینها، نزدیک به یک میلیون و 500 هزار نفر جمعیت سنی در پایتخت ایران، تهران بزرگ ساکن هستند که حتی یک مسجد هم ندارند و مجبورند برای خواندن نماز و ادای فریضه دینی، از منازل خودشان استفاده کنند. ما اعلام کرده ایم که باید اجازه بدهند در دوران ریاست جمهوری آینده برای ساختن مسجد اهل سنت در پایتخت قدم برداریم و نیز اجازه بدهند مجتمعی فرهنگی، هنری در تهران دایر کنیم. هر نامزدی که از این مطالبات حمایت کند، ما حاضریم با او همکاری بکنیم.

آیا تا الان مشخصا هیچ کدام از نامزدها از این خواسته های شما حمایت کرده اند؟

ما هم با آقای کروبی و هم آقای موسوی دیدار داشته ایم. عمدتا این دو نامزد به مطالبات ما نزدیکتر هستند. در مرحله اول آقای کروبی نزدیکتر هستند و بعد از ایشان  هم آقای موسوی.

یعنی به نظر شما برنامه های آقای کروبی که در شعارهای تبلیغاتی شان مطرح کرده اند، همخوانی بیشتری با مطالبات فراکسیون نمایندگان کرد در مجلس دارد؟

رای ما این است که آقای کروبی به خواسته های ما نزدیکتر است؛هر چند ما این ملاحظه را داریم که احتمال انتخاب آقای موسوی شاید از آقای کروبی کمی پررنگتر است. با این حال تعدادی از دوستان فراکسیون نمایندگان کرداعلام آمادگی کرده اند که با آقای کروبی همکاری کنند؛البته فراکسیون نمایندگان اهل سنت هم بیشتر گرایش دارد که از آقای موسوی حمایت کند.

به این ترتیب این احتمال هست که شما به عنوان فراکسیون نمایندگان کرد با صدوربیانیه ای رسما از شهروندان کرد دعوت به حمایت از آقای کروبی کنید؟

اگر کاندیداها شفاف جوابمان را بدهند و دورنگی در واکنش شان مطرح نباشد و با دیدی باز و صریح مطالبات ما را بیان کنند، ما قطعا بیانیه ای صادر خواهیم کرد و اعلام حمایت می کنیم. هر چند فعلا نه آقای کروبی و نه آقای موسوی به طور شفاف به مطالبات ما به عنوان فراکسیون جواب نداده اند اما در برنامه هایی که اعلام و منتشر کرده اند، تا اندازه ای، برنامه های آقای کروبی در بحث مشکلات قومیتی و بها دادن به قومیتها، بیشتر نمود داشته و اقای موسوی هم توانسته تا حدودی نظر نمایندگان اهل سنت را به خودش جلب کرده است. ما در چند روز آینده منتظر واکنش آنها می مانیم، اما در مجموع  ما از مردم دعوت خواهیم کرد که از این دو نامزد حمایت کنند. در هر حال ما بر این باوریم که مبارزات مدنی و سیاسی و  درونی  حتی اگر دستاوردهای  اندکی به همراه داشته باشد اما بهترین راهکار است. ما چاره دیگری نداریم و نمی شود که صفر و صد به قضایا نگاه کنیم، بلکه باید از هر فرصتی که به دست می آوریم، به خوبی استفاده کنیم.

آقای محمود زاده، حتی برخی از احزاب سیاسی اپوزیسیون کردهم که همواره موضعشان عدم مشارکت در انتخابات بوده، در این دوره خواستار مشارکت مردم شده وبه شکل  ضمنی از برنامه های آقای کروبی حمایت کرده اند. فکر می کنید اهمیت اینکه برخی جریانات اپوزیسیون هم گزینه مشارکت در انتخابات را تجویز می کنند در چیست؟

این موضوع حائز اهمیت است و نشان می دهد که در بیانیه ها و برنامه ها و موضع آقای کروبی به موضوع قومیتها توجه بیشتری شده است. این واکنشها از تاثیرات این برنامه ها است. به هر حال ضمن احترام برای همه فکرها، دیدگاه ما این است که مبارزات ما و تلاشهایمان برای رسیدن به حقوق برابر، بایدبه شکل مدنی در هر زمانی و در هر شرایط سیاسی ادامه داشته باشد و از هر فرصتی باید استفاده کرد. بر همین اساس فکر می کنم تحریم انتخابات جواب دهنده مشکلات ما نیست وبه ضرر ما است. حتی اگر دست آوردهای حداقلی هم داشته باشیم  بهتر است از اینکه هیچ دستاوردی نداشته باشیم. ما نمی گوییم که کاندیداهای فعلی خیلی مطلوب هستند؛ خودتان هم می دانید که ما به عنوان کرد و اهل سنت در انتخابات ریاست جمهوری فقط حق انتخاب کردن داریم و حق انتخاب شدن نداریم و این به اعتقاد من، ناعادلانه است و دموکراتیک نیست. اما با این وجود و در این شرایط هم  می توانیم به دستاوردهای حداقلی هم اکتفا کنیم و برای همین باید در انتخابات مشارکت کنیم و به کاندیدایی که به مطالبات ما نزدیکتر است رای بدهیم.

در عین حال شما و سایر نمایندگان کرد در مجلس در خصوص عملکرد دولت نهم و احتمال انتخاب مجدد آقای احمدی نژاد چه نظری دارید؟ با توجه به اینکه همزمان، بسیاری از فعالان مدنی و سیاسی کرد نگرانیشان را از انتخاب مجدد آقای احمدی نژاد اعلام کرده اند.

به هر حال این نگرانی ها واقعیت دارد و ما نمی توانیم آن را کتمان و پنهان کنیم. در واقع فعالان اجتماعی و سیاسی و فرهنگی در حوزه آزادیهای مدنی و سیاسی و مطبوعاتی، فشارهایی را در دولت نهم تحمل کردند و ما شاهد بسته شدن شماری از نشریات و مجلات بودیم و تریبونی برای اهل قلم و صاحبنظر در ایران عملا باقی نماندیا کمتر شد. از طرف دیگر ما در دوره آقای احمدی نژاد شاهد مطرح شدن مصوبه ای بودیم به نام مصوبه 613 شورای انقلاب فرهنگی که این مصوبه مرتبط است با چگونگی مدیریت مراکز علوم دینی اهل سنت که به شکل هیئت امنایی اداره می شود. این مصوبه حقیقا قلب شهروندان اهل سنت را به درد آورد و ما به عنوان رییس فراکسیون نمایندگان اهل سنت، از روز اول در برابر این مصوبه ایستادیم و تا الان هم ادامه داده ایم و خوشبختانه در هیچ شهری فعلا اجرا نشده و اجازه هم نخواهیم داد که اجرا بشود. این از یک سو و سایر فشارهایی که بر اهل سنت اعمال شده، نگرانی ما و اهل سنت را به دنبال داشته. نگرانیهایی که در خصوص انتخاب مجدد آقای احمدی نژاد وجود دارد بخشی از آن مربوط به همین موارد است. برای همین این است که شهروندان کرد به کاندیداهای اصلاح طلب چراغ سبز نشان داده اند. به هر حال آزادیهای مدنی و سیاسی در دوران اصلاحات تا حدودی وجود داشت هر چند ما از اقدامات آن دوران همه راضی نیستیم و معتقدیم که آقای خاتمی نتوانست از قدرت اجرایی خودش به خوبی و با شهامت استفاده کند.

پس می توانیم این نتیجه را از اظهارات شما بگیریم که نمایندگان کرد و سنی به اتفاق بسیاری از فعالان سیاسی و مدنی می خواهند به کارنامه دولت نهم و به شخص اقای احمدی نژاد در این دوره، "نه" بگویند؟

قطعا در این دوره  وقتی که  مشارکت، چه  مثبت و چه منفی صورت گیرد، رای مخالف به دولت فعلی داده می شود و این اعتراضی است به وضعیت موجود. و برعکس آن هم، یعنی عدم مشارکت هم  به همین شکل است و نوعی مبارزه مدنی منفی است که البته مورد تایید و پسند ما نیست.

http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/////-8b06504b45.html

 

http://www.baztabonline.com/Default,fa-IR,BaztabOnline,Content,NewsDetail,Key,48346.aspx

 

 

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


تصاويري تاثر انگیز از رفتار هاي غيراخلاقي تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی ایران در چین
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 5509 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
رفتار غیر اخلاقی اعضای تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی ایران در رقابت‌های  تور بین‌المللی چین به قدری تامل برانگیز بود که هیچ کدام از مسوولان فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران نتوانستند در جهت توجیه آن پاسخ قانع کننده‌ای به افکار عمومی ارائه دهند و تنها برای پایان دادن به انتقادات زیاد، اعضای این تیم را به صورت دسته جمعی به کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه‌سواری احضار کردند تا با استفاده از این حربه از پاسخگویی به افکار عمومی فرار کنند.

به گزارش رجانیوز، رکاب زنان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی ایران که به نمایندگی از کشور جمهوری اسلامی در تور بین المللی چین شرکت بودند، در حرکتی غیر معقولانه و غیر اسلامی زمانی که در مراحل مختلف این تور بین‌المللی روی سکو رفتند، هدیه شرکت مشروب سازی را که به عنوان اسپانسر مسابقات معرفی شده بود، دریافت می‌کردند و برای نشان دادن شادی خود، محتویات آن را در برابر دوربین‌های خبری خارج می‌کردند تا به سوژه خوبی برای رسانه‌های تبدیل شوند.

مسوولان فدراسیون دوچرخه سواری که انتظار نداشتند چنین رفتاری از سوی رکاب زنان ملی‌پوش این رشته سر بزند، در اقدامی نمادین! خبر از احضار یکی از بازیکنان تیم ملی به کمیته انضباطی دادند اما با انتشار تصاویر جدید از این رفتار غیر اسلامی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سوواری از احضار دسته جمعی اعضای این تیم به کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه‌سواری خبر داد تا شاید منتقدان با شنیدن این خبر کمی از انتقادات خود را نسبت به این اتفاق کاهش دهند.

پیگیری خبرنگار رجانیوز برای شنیدن سخنان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره این ماجرا بی نتیجه بود؛ چرا که علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون تلفن همراه خود را پاسخ نداد تا همچنان این ابهام در محافل خبری وجود داشته باشد که آیا فدراسیون دوچرخه سواری قصد دارد با متخلفان مسابقات بین المللی چین رفتار قاطعانه داشته باشد یا با چند توبیخ ساده همچنان از حضور آنها در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری استفاده کند.

هرچند هنوز موضع فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص متخلفان تور بین المللی چین مشخص نشده و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این افراد است اما چنانچه مسوولان ذیربط قصد مماشات با این افراد را داشته باشند تا در آینده از کنار آنها برای حفظ کرسی خود استفاده کنند باید مرگ اصول اخلاقی و عرفی در ورزش را رسماً اعلام کرد.

برخی شنیده ها بر این اساس است که مسوولان فدراسیون دوچرخه سواری قصد دارند به دلیل در پیش بودن مسابقات بازی‌های کشورهای آسیایی در گوانگ ژو این ملی پوشان را از همراهی تیم ملی محروم نکنند بلکه با توبیخی ساده، این اشتباه را لاپوشانی کنند تا بدین وسبله شانس کسب مدال این رشته در بازی‌های گوانگ‌ژو را همچنان حفظ کنند، امید داریم که چنین تفکری یک گمانه زنی ساده رسانه‌ای باشد چون اگر به راستی چنین رفتاری از سوی مسوولان فدراسیون دوچرخه سواری روی دهد، دیگر به هیچ وجه نمی‌توان در انتظار رعایت کردن اصول اسلامی و اخلاقی در حوزه ورزش از جانب ورزشکاران ملی پوش باشیم.

با نگاه منطقی به تصاویر منتشر شده در تور دوچرخه سواری چین می‌توان به راحتی این مطلب را درک کرد که رفتار متخلفان هرگز سهوی نبوده بلکه آنها با آگاهی کامل چنین حرکتی را مرتکب شدند و هیچ نگرانی‌ای از تبعات چنین رفتاری در چهره آنها دیده نمی‌شود.


موضوعات مرتبط: عكسها , عكسهاي گوناگون , ,

|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


زیباترین وحيرت انگيزترين پلكان هاي جهان (عکس)
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 4420 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )













|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


تصویر جالب : چشمی که شیر شلیک می‌کند!
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 4704 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
کم‌کم رکورددار‌های گینس باید بار و بندیلشان را جمع کنند و میدان را خالی کنند؛ چراکه ایرانی‌ها دارند یکی یکی شگفتی‌ساز می‌شوند و رکورد می‌زنند. پسر نوجوانی در چالوس با توانایی عجیب‌اش شگفتی‌ساز شده و می‌تواند شیر یا آب را درون بینی‌اش بکشد و بعد با فشار از گوشه چشمش به بیرون بریزد.

به گزارش «همشهری آنلاین»، ابوالفضل قره‌خانی از اهالی چالوس و 15 ساله است که می‌تواند آب یا شیر را از گوشه چشمش تا فاصله دو متر و 20 سانتی‌متری پرتاب کند.

ابوالفضل قره‌خانی 15 ساله است و می‌تواند آب یا شیر را از گوشه چشمش تا فاصله دو متر و 20 سانتی‌متری پرتاب کند. این در حالی است که رکورددارهای این رشته در گینس- یعنی mike moraal وIlker yilmaz- بعد از اینکه شیر را از سوراخ‌های بینی شان بالا کشیدند می‌توانند آن را تا فاصله 62/2 و 79/2‌سانتی‌متر شلیک کنند. ابوالفضل هم که از این موضوع باخبر است می‌خواهد با تمرین بیشتر رکوردش را افزایش بدهد و به رقیبی جدی برای این دو نفر تبدیل شود.





به گزارش گروه مجلات همشهری از همشهری سرنخ شماره 60، این نوجوان چالوسی بهمن ماه سال گذشته وقتی که داشت صفحات یک مجله را ورق می‌زد چشمش به رکورد‌زنی چند خارجی افتاد که می‌توانستند شیر را از دماغشان بالا بکشند و بعد از گوشه چشمشان بیرون بریزند. ابوالفضل هم به این فکر افتاده که این رکوردزنی عجیب را تجربه کند. او درباره کاری که انجام می‌دهد می‌گوید:«در آن مجله نوشته بود که فقط پنج نفر در دنیا هستند که می‌توانند این کار را انجام دهند اما حالا با من می‌شوند شش نفر».

    * روزی برای امتحان

از اینکه این کار را تجربه کند کمی می‌ترسید اما آن‌قدر کنجکاو شده بود که نمی‌توانست بی خیال ماجرا شود. به خاطر همین بود که به آشپزخانه رفت، کمی آب در لیوان ریخت و به وسیله نی آن را درون بینی‌اش کشید. حس خوبی نبود، مشابهش را در استخر هم تجربه کرده بود؛ وقتی که بی اختیار آب به داخل بینی‌اش می‌رفت همان حالت سوزش بینی‌اش را دوباره احساس کرد امادست از کار نکشید؛ چون حالا باید آب را از داخل چشمش به بیرون سرازیر می‌کرد. وقتی برای اولین بار قرار بود این کار را انجام بدهد نمی‌دانست که چطور می‌تواند این کار را انجام بدهد.

به خاطر همین گوشه پلک پایینی چشم راستش را به طرف پایین کشید وکمی به خودش فشار آورد و در کمال ناباوری دید که قطره‌های آب از گوشه چشمش به سمت پایین سرازیر شدند؛«همین جا بود که فهمیدم من هم توانایی این کار را دارم. بار اول فقط کمی سوزش در بینی‌ام احساس کردم و اتفاق دیگری برایم نیفتاد.»

با این حال ابوالفضل هنوز مطمئن نشده بود که می‌تواند مثل رکوددارهای این رشته به‌درستی این کار را انجام بدهد؛ برای همین تصمیم گرفت این کار را چند بار دیگر امتحان کند تا ببیند واقعا برایش اتفاقی می‌افتد!

    * شلیک دو متر و 20 سانتی

«هیچ اتفاقی برایم نیفتاد. چند بار دیگر این کار را با آب انجام دادم؛ حتی اگر در دفعات اول احساس می‌کردم که بینی‌ام سوزش دارد در نوبت‌های بعد دیگر این حس را هم دیگر نداشتم و با خیال راحت آب را از بینی‌ام بالا می‌کشیدم و با شدت از گوشه چشمم به سمت بیرون هدایت می‌کردم.»

پسر چالوسی هر بار آب را با شدت بیشتری از گوشه چشمش بیرون می‌ریخت؛ طوری که در بیشتر این تجربه‌ها آب تا طول دو متر و 20 سانتی متر به بیرون پاشیده می‌شد. همین موضوع باعث شگفتی خود پسرک هم شده بود؛ با این حال تنها نگرانی‌اش این بود که بعدها مشکلی برایش پیش بیاید؛«به همین خاطر تصمیم گرفتم با شیر هم این کار را انجام بدهم. کمی نگران بودم اما گذاشتم فردای آن روز این امتحان را انجام بدهم.»



ابوالفضل تا آن زمان رازش را با هیچ کس درمیان نگذاشت تا مطمئن شود می‌تواند با شیر هم این کار را انجام دهد؛ «فردای آن روز، پدر و مادرم به خرید رفتند و من از این فرصت استفاده کردم تا با شیر هم توانایی‌ام را محک بزنم. به سرعت به سراغ یخچال رفتم. یک نصفه لیوان برای خودم شیر ریختم اما قبل از اینکه کارم را شروع کنم شیر را کمی گرم کردم تا به چشمم آسیبی نرساند. بعد لیوان را به حالت کج زیر بینی ام گرفتم و با نفس عمیقی شیر را به داخل بینی‌ام کشیدم و با فشار آوردن به خودم، شیر را با شدت از گوشه چشمم به بیرون ریختم.»

ابوالفضل بعد از انجام این عمل بی اختیار تا چند لحظه ایستاد. شاید او منتظر این بود که اتفاقی برایش بیفتد اما حس و حالش مثل قبل بود و هیچ جایی از بدنش درد نمی‌کرد. نه بینی‌اش سوزش داشت و نه سردرد! از هیجان نمی‌دانست چه کار کند. در دلش خوشحال بود و چند باری از روی شادی بالا و پایین پرید. بعد از آن بی صبرانه منتظر بود که پدر و مادرش از راه برسند تا هنرنمایی‌اش را به آنها هم نشان بدهد.

    * ارتباط نادر بینی و چشم

پدر و مادر پسر نوجوان در حالی که سر از کارها و حرف‌های او در نمی‌آوردند، مقابل پسرشان نشسته و به مجله‌ای خیره شده بودند که ابوالفضل نشانشان می‌داد ؛ بعد از آن عباس قره‌خانی با تعجب به پسرش خیره شده بود که لیوان شیر را زیر بینی‌اش گرفته و آماده بود تا نقشه‌اش را عملی کند. او با یک نفس عمیق شیر را از بینی‌اش بالا کشید؛ «پدر و مادرم از تعجب دهانشان باز مانده بود. آنها وقتی دیدند شیر با سرعت زیادی از گوشه چشم راستم به بیرون جهید، کلی مرا دعوا کردند. چراکه تصور کرده بودند بار اولی است که من این کار را انجام می‌دهم.»

آقای قره‌خانی در ادامه صحبت‌های پسرش می‌گوید:«این کار پسرم، هم برایم عجیب بود و هم حسابی نگرانش شده بود. به همین خاطر وقتی دیدم شیر با شدت از گوشه چشم سمت راستش بیرون جهید، حسابی او را دعوا کردم. گفتم این چه کاری است. خطرناک است. امکان دارد بینایی‌ات را از دست بدهی. مادر ابوالفضل هم حسابی حالش بد شده بود و باورش نمی‌شد پسرش دست به چنین کاری زده است.»

اما جریان آن روز به همین جا ختم نشد. پدر دست پسرش را گرفت و او را به سرعت پیش یک چشم‌پزشک برد تا مطمئن شود مشکلی برای چشم‌های او پیش نیامده؛«دکتر بعد از اینکه چشم پسرم را معاینه کرد، گفت:با مورد عجیبی روبه‌رو شده چون ابوالفضل یکی از مسیرهای بینی‌اش با چشمش ارتباط دارد و این کار مشکلی برایش ایجاد نمی‌کند.»

بعد از صحبت‌های دکتر، پدر ابوالفضل خیالش کمی راحت شد اما با وجود این دوست نداشت پسرش به انجام این کار خطرناک عادت کند و مدام آن را انجام بدهد.

    * اشکی از جنس شیر

«اما برای خودم خیلی تازگی داشت. از اینکه می‌توانستم شیر و آب را با شدت دو متر و چند سانتی متر به بیرون بریزم خیلی خوشحال بودم. گرچه پدر، مادرو خواهرم با دیدن این صحنه ضعف می‌کردند و حالشان بد می‌شد.»

زهرا - خواهر ابوالفضل- گاهی اوقات با شیطنت اصرار داشت که برادرش با نسکافه و قهوه هم این کار را انجام بدهد اما پسر 15 ساله به خوبی می‌دانست که این کار شدنی نیست و امکان دارد به چشمش آسیب برسد. با وجود این ابوالفضل بارها در جمع‌های مختلف شیر را از بینی‌اش بالا می‌کشید و از چشمش بیرون می‌ریخت؛ اتفاق نادری که تا اطرافیان ابوالفضل باچشم خودشان نمی‌دیدند باورشان نمی‌شد که این پسر توانایی انجام چنین کاری را دارد. مدرسه یکی از جاهایی بود که خیلی از دوستان پسر نوجوان دلشان می‌خواست که کار شگفت انگیز همکلاسی شان را از نزدیک تماشا کنند.



همکلاسی‌های ابوالفضل بارها شاهد شیرین‌کاری‌هایش بوده‌اند؛«همه دوستانم تعجب کرده بودند و دهانشان باز مانده بود. این کار را بعد از زنگ آخر، پشت مدرسه برایشان انجام دادم. یکی از دوستانم همان روز گفت من هم می‌توانم این کار را انجام بدهم. خیلی نصیحتش کردم که هر کسی قادر به انجام این عمل نیست. اما با من کل‌کل کرد و من هم گفتم حالا که آن‌قدر اصرار داری انجام بده.»

دوست ابوالفضل این کار را با آب انجام داد اما به محض اینکه آب را وارد بینی‌اش کرد شروع کرد به سرفه زدن؛«دوستم خیلی سرفه کرد؛ آن‌قدر که همه ما نگرانش شدیم اما خدا را شکر بعد از چند دقیقه سرفه حالش بهتر شد و به من گفت:حق با تو بود. هر کسی قادر به انجام این کار نیست».

    * خطر مرگ

اما مدعی‌های این عمل کم نبودند. نفر بعدی‌ای که ادعا می‌کرد می‌تواند این کار را انجام دهد،یکی از اقوام ابوالفضل بود. آنها در جمع خانوادگیشان نشسته بودند که ابوالفضل به درخواست جمع این کار را یک بار دیگر انجام داد. اما حال خیلی‌ها با دیدن این کار خراب شد؛ «پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ هایم دعوایم کردند. آنها می‌گفتند درست نیست که من این کار را انجام بدهم و ممکن است سلامتی ام را به خطر بیندازد. اما وقتی که آنها داشتند من را نصیحت می‌کردند یکی از اقوام ادعا کرد او هم می‌تواند مثل من شیر را از چشمش بیرون بدهد.»



پسر نوجوان همراه پدرش خیلی به او اصرار کردند که این کار را انجام ندهد اما مرغ او یک پا داشت تا اینکه همین سماجت او کار دستش داد؛ «او شیر را به زیر بینی‌اش گرفت و با نفس عمیقی محتویات لیوان را کشید بالا. صحنه خیلی وحشتناکی بود» چون برای لحظاتی چهره‌اش کبود شد، نفسش بند آمد و سرفه کنان روی زمین افتاد. همه دور او جمع شدند. پدر ابوالفضل به سرعت او را از روی زمین بلند کرد و چند بار محکم به پشت‌اش زد تا اینکه کم‌کم حالش سر جا آمد وآرام آرام نفس مرد جوان بالا آمد و کبودی صورتش کمرنگ شد.

خطر از بیخ گوش این آشنا گذشت اما بعد از اینکه حالش بهتر شد شروع کرد به دعوا کردن ؛ « فامیلمان خیلی دعوایم کرد. گفت تو حق نداری بعد از این، دست به این کار بزنی. خطر دارد. امکان دارد بمیری. بعد هم گفت با جانم بازی نکنم.» اما کمی که مرد جوان آرام‌تر شد، عباس قره‌خانی برای خانواده‌اش توضیح داد که پسرش به خاطر توانایی نادری که دارد قادر به انجام این عمل است.

    * رکورددار گینس

حالا مدتی است که ابوالفضل به خاطر خانواده‌اش کمتر این کار را انجام می‌دهد.گرچه گاهی اوقات برای تجدید خاطره دست به این عمل می‌زند. او می‌گوید: «پدرم مغازه سوپر مارکت دارد. یک بار در مغازه با خواهرم نشسته بودیم که چشمم به قوطی‌های شیر در یخچال مغازه افتاد.» همان موقع پسر چالوسی به خواهرش اشاره کرد و آنها با هم سر وقت یخچال رفتند؛ «پدرم در مغازه نبود و من دور از چشم او یک بار دیگر شیر را از بینی‌ام بالا کشیدم و از چشمم بیرون ریختم.» حالا ابوالفضل قره خانی تصمیم دارد کاری کند که این اتفاق برای دو چشمش بیفتد.

او می‌گوید: «دوست دارم آن‌قدر تمرین کنم تا از هر دو چشمم این موضوع اتفاق بیفتند و در جهان رکورددار بشوم.» چون پنج نفری که در دنیا دست به این کار می‌زنند فقط با یک چشمشان قادر به انجام این عمل هستند اما ابوالفضل دوست دارد به عنوان تنها کسی که می‌تواند با هر دوچشمش این کار را انجام دهد اسمش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. به خاطر همین می‌خواهد وقتی که بزرگ‌تر شد تمرین‌های بیشتری انجام دهد و به فهرست گینسی‌ها اضافه شود
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


باج مجدد جاسبی به نماینده حامی میر حسین موسوی
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 4530 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

دکتر عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در یک معامله پنهانی و پشت پرده با مهندس جلال محمود زاده نماینده مهاباد و یکی از حامیان سران فتنه حکم ریاست دکتر صلاح خان احمد زاده مدیر ناموفق دانشگاه آزاد مهاباد به مدت یکسال تمدید کرد / بازتاب آنلاین ؛ تمدید حکم رییس دانشگاه آزاد مهاباد را از طریق اعضای هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری خواهد نمود

 

دکتر عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در یک معامله پنهانی و پشت پرده و با اصرار و پافشاری جلال محمود زاده نماینده مهاباد و یکی از حامیان سران فتنه   حکم ریاست دکتر صلاح خان احمد زاده  مدیر ناموفق دانشگاه آزاد مهاباد به مدت یکسال تمدید کرد

لازم به ذکر است که دکتر خان احمد زاده یکی از ناموفق ترین روسای واحد غرب کشور است که با استخدام غیر قانونی  تعدادی زیادی از افراد عملا دانشگاه را به محل تاخت و تاز نماینده مهاباد و از سران حامی فتنه تبدیل کرده است

شایان ذکر است که مهندس جلال محمود زاده در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری از میر حسین موسوی حمایت کرده و شدیدا حملات سنگینی را در ایام انتخابات متوجه رییس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد کرد

 لازم به ذکر است امام جمعه  دلسوز و انقلابی شهرستان مهاباد حاج ملا قادر سهرابی ؛   به دلیل عملکرد نامناسب  رییس واحد مهاباد ؛ با نگارش نامه ای خطاب به دکتر جاسبی و هاشمی رفسنجانی رییس هیات امنا دانشگاه آزاد مخالفت شدید خود را با تمدید حکم رییس واحد ابراز داشته است 
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


احضار و بازجویی نماینده مهاباد در دادسرای ویژه
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 4612 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
به دنبال گزارش یکی از نشریات محلی کردستان مبنی بر احضار نماینده مهاباد به دادسرا، این نماینده مجلس شورای اسلامی این احضار و بازجویی را تایید کرد...

به گزارش آژانس خبری موکریان، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در رابطه با احضار خود به دادگاه بر اساس شکایت یکی از اعضای خانواده شهدا گفت: این قضیه مربوط به شکایت یک شهروند گیلانی به نام هادی نوروزی می باشد که در روستای حاجی خوش از توابع مهاباد حدود پانزده هکتار از اراضی منطقه را برای اجرای طرح پرورش ماهی و اردک به وی واگذار نموده اند و این امر باعث اعتراض جمعی از مردم حاجی خوش و تنی چند از شوراهای منطقه گردید.


نماینده مهاباد در ادامه افزود: به دنبال مکاتبات جمعی از اهالی حاجی خوش و برخی ازشوراهای منطقه و ارسال آن به اینجانب و جمعی از مسئولین ،در راستای اجرای وظایف نمایندگی اعتراضات مردم به موضوع را از طریق مراجع زیربط پیگیری کردم که پس از پیگیریهای اینجانب، نامبرده شکایتی را علیه بنده به اتهام نشر اکاذیب در دادسرای رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت تنظیم نمود که در روز یک شنبه اول مرداد در شعبه هشتم بازپرسی دادسرا برای ادای توضیح به شکایت مطرح شده حاضر شدم.


در خاتمه نماینده مهاباد در مجلس به خبرنگار آژانس خبری موکریان گفت : شکایت این فرد در دادسرای کارکنان دولت در مراحل اولیه وتحقیقات می باشدو صرفا شکایت فرد در مراحل اولیه دلیل بر انجام موارد ادعایی نبوده و درج چنین خبری صرفا در راستای اهداف و تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم از طرف بعضی اشخاص درمنطقه می باشد .

 

http://masteyar121.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5751:احضار-و-بازجویی-نماینده-مهاباد-در-دادسرای-ویژه&catid=1:نمونه

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


اخرین خبر از جواد جهانگیر زاده و نادر قاضی پور نمایندگان ارومیه در خانه ملت
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 5092 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

رضا شيباني (جبهه دانشجويان اصولگرا) : هنوز يك ماهي از «افشاگريهاي تند و تيز و خبرسازي» دوستان بسيار نزديك جهانگيرزاده بر عليه قاضي پور مبني بر رد صلاحيت وي توسط نيساري نگذشته است كه ياران جهانگيرزاده و ياران نادر قاضي پور در اتفاقي نادر در مسجد وليعصر گرد آمدند و با حضور اصولگرايان استان آذربايجان غربي از مهمان خويش محمد رضا باهنر ميزباني نموده ، ليست 8+7 را بسته  و كار را تمام كردند . در يك ماه گذشته ياران قاضي پور با افشاگريهاي تحليل بلاگي !!! سعي كردند كه از تمام زير و بم جهانگيرزاده اعم از دستبوسي مير حسين موسوي گرفته تا مسائل مالي با «مارال ص»  و  فرنوش خان و ... همه را در وبلاگهايشان منتشر كردند و در عوض ياران جهانگيرزاده هم با افشاگريهاي صبح آذربايجاني !!!!  و ياد آوري القاب قديمي قاضي پور به مرور خاطراتي از اين دلير مرد در سردشت و ... پرداخته و روي ميز نيساري را پر از مدارك محكمه پسند بر عليه همديگر كردند  . شايد براي اولين بار در تاريخ استان بود كه اين دو جبهه متضاد كه تا دو ماه پيش در سخنراني ها ، شب نامه ها و وبلاگهاي خويش (تحليل بلاگ و صبح آذربايجان) تا فحاشي هاي ركيك ناموسي پيش رفتند و از تك لول و دو لول و شش لول و سرزمين سبز من كجاست و دكتر قلابي و  ...  هر چه در توان داشتند براي هم مايه گذاشتند و امروز با جمع كردن گروهي از نيروهاي كم وزن سياسي با همديگر جشن اصولگرائي راه انداختند.

حضرت پور كه توانسته است با همراه كردن ياران نه چندان موافق در زير يك سقف مجوز سوار شدن ليست سه نفره جهانگيرزاده – قاضي پور و عابد فتاحي را بگيرد و اين سه نفر را به زور سوار ژيان قرمز اصولگرايي شان كند ، در مسجد وليعصر راست راست راه مي رود و جلوي محمد رضا باهنر پز مي دهد كه اصولگرايان استان را از ذكريا خيري (عامل اصلي و سر سلسله جريان مشائي)  تا شكر نيا را زير يك سقف گرد آورده و از آنها بيعت مي گيرد.

آري حضرت پور موفق شده است جلال زاده را شديدا در شوك فرو ببرد ، از روي بازيان پل روگذر بزند و از زير قرباني زير گذر و اين 3 مانع را رد كرده و به باهنر بفهماند كه حمايت امام جمعه را هم با خود دارد و براي تزئين كامل اين كيك تولد ، محمد فخري هم به نمايندگي از امام جمعه و روحانيون اصولگراي استان ! منبر رفت و گفت كه از نمايندگان اروميه و فعاليت هاي آنها راضي هستيم(من و امام جمعه) و سنگ تمام اين مجلس گذاشته شد. مجلس تمام شد ، جهانگيرزاده و قاضي پور تا آخرين رمق باقي مانده دوربين هاي عكاسي ، با همديگر عكس گرفتند . تا آلبوم عكس حاجي گرينوف ها كامل كامل باشد.

اما مردم از همديگر سوال مي كنند چطور شده كه چهره هاي متضادي مانند جمشيد محمد زاده - شكر نيا – فخري –جهانگيرزاده – قاضي پور – عماري – وليزادگان – ذكريا خيري- زينال تمايل  و ... كه تا ديروز انگ هر بي ناموسي و تهمت را بار همديگر مي كردند چگونه شده كه اينبار شانه به شانه هم مي نشينند و به منبر بلند و بالاي ذكريا خيري گوش داده و سرتكان مي دهند ؟؟

 

شكر نيا از ميهمانان مسجد ولي عصر ، چرا از خود نمي پرسد كه بعد از جلسه مسجد ولي عصر و در جلسه اصلي ساعت 2 شب در يكي از باغات روستاي ايگدير چرا دعوت نبوده است ؟ او كي مي خواهد بفهمد كه هميشه سر كار است ؟

 

حاشيه ها :

از خوانندگان عزيز مي خواهيم تا در تك تك موارد گفته شده در بالا و پائين تحقيق كنيد .

الف ) جمعيت حاضر در جلسه در شان نائب رئيس مجلس نبود .

ب) زور و توان جهانگيرزاده و اعوان و انصار قاضي پور همين قدر بود و از آش اصولگرائي همين قدر خواهند خورد . پس بنابراين در آينده ادعاي سهم بيشتر از قدرت را نبايد داشته باشند. اين گروه زماني مي توانست ادعاي يك نماينده از 3 نماينده اروميه را در مجلس داشته باشد كه حداقل 1850 نفر از 5000 نيروي فعال اصولگراي اورميه را جمع كند در حالي كه همين 120 نفري را هم كه جمع كرده بودند از مهره هاي سوخته بودند و ارزش مانور ندارد.

ج) براي پيشواز كسي از اروميه به تبريز نرفته بود كه از همينجا از جناب آقاي باهنر عذر خواهي مي كنيم.

د) براي سفر جناب آقاي مهندس باهنر بايستي مجلس سنگين تر و با دعوت از روساي دانشگاهها – روحانيون – نمايندگان مجلس – مقامات استان – نخبگان و فرهيختگان و ... دعوت بعمل مي آمد تا جلسه اي در شان ايشان برگزار مي شد .

ذ) جواد جهانگيرزاده به خلاصه گوئي خيرمقدم پرداخت و خواست تا وقت گرامي ساير منبركنندگان و صاحبان صنايع استان (را كه در اخذ وامهاي ميلياردي – اخذ مجوز ها و انتخابات اتاق بازرگاني سنگ تمام براي آنها گذاشته بود) را نگيرد .

ر) آيا باهنر با خودداري از نام بردن از نمايندگان حاضر در مجلس ، با زبان بي زباني به اين دردانه ها فهماند كه از اين جلسه ناراضي است يا جواب جهانگيرزاده را داد ؟

ف) آيا باهنر با حمايت از قاضي پور و جهانگيرزاده ، به ليست حزب خود يعني جامعه اسلامي مهندسين يا همان حزب حامي دكتر بازيان خيانت خواهد كرد ؟

ق) چندي پيش آينا نيوز در مدح و ستايش بعضي از آقايان حاضر در جلسه خود را باخت ولي آقايان نفهميدند كه آينا نيوز زرنگتر از اين حرفهاست ، چنان افراد را بالا برده و با كله زمين مي زند كه ....

آينا نيوز فهميد كه نبايد به اين جلسه كلاس پائين برود اما عقلاي حاضر در جلسه نفهميند؟؟!

اما سوالات ما :

واقعا آيا در اين دوره از انتخابات مي توان ليست اصولگرايي را بدون حضور شخصيت هائي چون دكتر قرباني – دكتر بازيان – دكتر ذاكر و مهندس اتابك جعفري كه همگي از اعضاي شناسنامه دار جامعه اسلامي مهندسين (حزب محمد رضا باهنر) هستند ، در ويترين قضاوت افكار عمومي برد ؟

چرا استاندار به اين جلسه نيامد و توجيح داد كه صبح علي الطلوع رفتن باهنر ، با وي ديدار كاملا خصوصي برگزار نمايد ؟

و سوال اساسي اينكه بعد از ساعت يك شب آقايان كجارفتند و در كجا جلسه خصوصي را ادامه دادند ؟

جواب اينكه :  اگر ما و كانديداهاي مورد حمايتمان تهديد نشويم جواب اين سوالات و عكسهاي آن شب به ياد ماندني را تا چند روز آينده منتشر خواهيم كرد.

http://sobheazad.blogfa.com/

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اسامي 86 نماینده سوال‌كننده از احمدی نژاد
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 4400 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
اسامي 86 نفري كه امضاي خود را پس نگرفته اند به شرح زير است:
 

1-    علي مطهري – تهران
2-    عبدالجبار كرمي – سنندج، كامياران وديواندره
3-    غلامرضا مصباحي مقدم  - تهران، ري و شميرانات
4-    مسعود پزشكيان – تبريز، آزاد شهر، اسكو
5-    بهمن اخوان – تفرش، آشتیان و فراهان   
6-    حميدرضا كاتوزيان – تهران، ري، شميرانات
7-    سيد رضا اكرمي – تهران، ري، شميرانات
8-    كاظم جلالي – شاهرود
9-    حميد سعادت – نجف آباد
10- محمد ضابطي – نطنز و قمسر
11- نادر قاضي پور –اروميه
12- علي مطهري – شبستر
13- شكور اكبر نژاد  - تبريز، آزاد شهر، اسكو
14- سيروس برنا – بروجن
15- غفار اسماعيلي – هشترود
16- علي عباسپور تهراني فرد – تهران
17- موسي الرضا ثروتي – بجنورد
18- حشمت اله فلاحت پيشه - گیلانغرب
19- فرهاد دلق پوش –  آستارا
20- محمدعلي دلاور – درگز
21- سيد حسين دهدشتي – اهواز
22- سيد عماد حسيني – قروه
23- نصراله كماليان – قوچان
24- احمدعلي كيخا- زابل
25- جلال محمود زاده – مهاباد
26- اقبال محمدي – مريوان وسروآباد
27- محمد سقايي – ني ريز
28- غلامحسين مسعودي ريحان – اهر
29- سيد احمدرضا دستغيب (سيد فخرالدين)  - شيراز
30- مصطفي رضا حسيني – شهر بابك
31- محمد علي پرتوي – پيرانشهر
32- غلامعلي ميگلي نژاد – بوشهر
33- حسن تاميني – رشت
34- سيد احمد آوايي – دزفول
35- نوراله حيدري – اردل
36- عبدالعزيز جمشيد زهي – سراوان
37- محمد تقي بختياري – بافت
38- پيمان فروزش – زاهدان
39- مهرداد لاهوتي – لنگرود
40- عسكر جلاليان – دير
41- علي اصغر حسني – لارستان
42- امير طاهرخاني – تاكستان
43- عليرضا محجوب – تهران
44- محمدجواد نظري مهر – كردكوي
45- امين حسين رحيمي – ملاير
46- عبداله كعبي – آبادان
47- علي ميرزايي فلاح آبادي – فومن و شفت
48- يونس اسدي – مشكين شهر
49- سيد علي حسيني – نيشابور
50- سيدجواد زماني – كنگاور
51- محمدرضا شعباني – كرمانشاه
52- صمد فدايي – سنقر وكليايي
53- محمدرضا محسني ثاني – سبزوار
54- علي بنايي –  قم
55- علي اصغر گرانمايه – كاشان
56- سيروس سازدار – مرند
57- سيد شريف حسيني – اهواز
58- عباس رجايي – اراك
59- سيد حاجي محمد موحد- بهبهان
60- فخرالدين حيدري – سقز وبانه
61- علي اكبر اوليا – يزد وصدوق
62- سيد حسين هاشمي – ميانه
63- قدرت اله عليخاني – قزوين
64- مجيد نصيرپور – سراب
65- انوشيروان محسني – نوشهروچالوس
66- داريوش قنبري – ايلام
67- علي اسلامي پناه – جيرفت وعنبرآباد
68- سيد محمدمهدي پورفاطمي – دشتي وتنگستان
69- عبدالرضا ترابي – گرمسار
70- سيد مصطفي طباطبائي نژاد – اردستان
71- عباسعلي نورا – زابل
72-  مرحوم حسين اسلامي -  ساوه – زرنديه
73- سعداله نصيري قيداري – زنجان وطارم
74- جمشيد انصاري – زنجان و طارم
75 – عوض حيدر پور - شهرضا
76- محمد علي كريمي – كرمان
77- محمدرضا خباز – كاشمر
78- مصطفي كواكبيان – سمنان
79- محمدتقي رهبر – اصفهان
80- سيد فاضل موسوي – خدابنده
81- محمدحسين مقيمي – خمين
82- سيد مصطفي ذوالقدر – بندرعباس
83- محمدمهدي شهرياري – بجنورد
84- شاپور پولادي – ايلام
85- نصراله ترابي – شهر كرد
86- محسن نريمان – بابل
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


حضور احمدی‌نژاد و مشایی در منزل محسن رضایی
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 4257 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
 

به گزارش خبرنگاربازتاب آنلاین   ، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور نیمه شب گذشته به منظور عرض تسلیت درگذشت احمد رضایی پسر محسن رضایی به همراه اسفندیار رحیم مشایی و  مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد خود  در منزل دبیر مجمع تشیخص مصلحت نظام حضور یافت.

رییس جمهور در این دیدار با محسن رضایی و خانوده وی ابراز همدردی و برای مرحوم احمد رضایی از خداوند آرزوی علو درجات را خواستار شد.

گفتنی است این دیدار در ساعات پایانی شب گذشته (حدود ساعت 24) انجام شده است

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دختری با احرام‌مردانه درمسجدالحرام+عکس
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4394 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، در اولین دقایق ورود وی به مسجد الحرام، مأموران انتظامی و امنیتی مسجد الحرام متوجه موضوع نشدند اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از طریق دوربین های مدار بسته موجود در مسجد الحرام، از این ماجرا اطلاع یافتند.

 
به محض اطلاع یافتن این موضوع، همه مأموران انتظامی و امنیتی مستقر در مسجد الحرام بسیج شدند تا او را پیدا کنند. این موضوع موجب به هم ریختن نظم و امنیت فضای داخلی مسجد الحرام شد.


http://www.jahannews.com/images/docs/files/000237/nf00237146-1.jpg
 
پس از شناسایی او توسط مأموران، فورا یک عبای زنانه (چادر عربی) بر سر وی انداختند تا بخش عریان بدن او را بپوشانند. پس از آن وی را به مقر نیروهای انتظامی مسجد الحرام هدایت کردند.

 
او در بازجویی های اولیه مدعی شد که اطلاع نداشته که این احرام فقط مخصوص مردان است. گفته می شود بازجویی ها با وی برای روشن تر شدن موضوع ادامه دارد.

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


روایت اکبر عبدی ازسکس دیالوگی درفیلم‌ها
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4691 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، اکبر عبدی را همه در ایران می‌شناسند. بازیگری که هر نقشی به او بدهی، درمی‌آورد. زن، بچه، دیوانه، پیر، جوان، رمانیتک، خوشحال، ناراحت، دکتر، مهندس، پلیس، پادشاه، تاجر، عاشق و هر نقش دیگری که فکرش را بکنید.

عبدی متولد 4 شهریور 1339 اردبیل است. او تا به حال در فیلم‌های زیادی جلوی دوربین رفته که اجاره‌نشین‌ها (داریوش مهرجویی)، دلشدگان (زنده‌یاد علی حاتمی)، ای ایران (ناصر تقوایی)، مدرسه پیرمردها (سیدعلی سجادی‌حسینی)، مادر (زنده‌یاد علی حاتمی)، آدم‌برفی (سید داوود میرباقری)، گراند سینما (حسن هدایت)، سفر جادویی (ابوالحسن داوودی)، روز فرشته (بهروز افخمی)، قاعده بازی (احمدرضا معتمدی) و خوابم می‌آد (رضا عطاران) از آن جمله‌اند.

 

 

او همچنین دو سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره فجر به خانه برده است. یکی سال 1368 برای بازی در فیلم «مادر» ساخته مرحوم «علی حاتمی» و دیگری برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران.

اکبر عبدی حالا در نقش جدیدی ظاهر شده، در لباس یک روحانی. اما کاراکتر او مثل کاراکتر روحانی فیلم «مارمولک» طنز نیست، بلکه خیلی هم جدی است و تجربه جدیدی در کارنامه او محسوب می‌شود.

این بازیگر که اهالی سینما او را عمو اکبر صدا می‌زنند، به تازگی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی در فیلم سینمایی «رسوایی» حاضر شد و یک نقش متفاوت را بازی کرد تا به خودش ثابت کند برای یک بازیگر کمدی سخت نیست که نقش جدی بازی کند.

عمو اکبر سینمای ایران هیچ وقت جلو و پشت دوربین دست از شوخی‌هایش برنمی‌دارد اما در پروژه «رسوایی» به دلیل بازی در نقش یک کاراکتر جدی و حساس و به احترام لباس روحانیت، با هیچ‌کس بگو بخند نمی‌کند و این‌طور که خودش می‌گوید عوامل گروه حتی جرئت نمی‌کردند با او سلام علیک کنند.

در آخرین روز از فیلمبرداری فیلم سینمایی «رسوایی» تصمیم گرفتیم گپ و گفتی با این بازیگر تمام‌عیار داشته باشیم.

بخس اول گفت‌وگوی فارس با عبدی در مورد چگونگی حضور در فیلم سینمایی «رسوایی» و کاراکتر روحانی صحبت کردیم. 

بخش دوم گفت‌وگوی فارس با این کمدین محبوب سینما در ادامه می‌آید:

 

 

«اکبر عبدی» رسوایی، هیچ ربطی به اکبر عبدی‌های دیگر ندارد

 

* با توجه به اتمام فیلمبرداری پروژه «رسوایی»، به نظر خودتان توانستید نقش را به خوبی بازی کنید؟

- دیروز که با دوستان تدوین‌گر صحبت می‌کردم، خدا را شکر از این نقش راضی بودند و خیلی هم به من روحیه دادند. به من گفتند عمو اکبر، یک «اکبر عبدی» جدید است و با اکبر عبدی‌های دیگر کاملاً متفاوت است. هیچ ربطی به اکبر عبدی‌های قدیمی ندارد. بعد گفتم حالا که می‌گویید جدید است، به جهت منفی خوب است یا مثبت؟ گفتند: مثبت. بسیار جدی و قابل باور بود. جدی بودن آن هم به اندازه‌ای جلو رفته که تلخ و عبوس هم نشده است. من تصورم از شخصیت آقا رسول‌الله این است که آدم عبوسی نبوده و از آن طرف هم خیلی بگو بخند و شوخ نبوده است، همه چیز را در حد تعادل داشته است. ایشان هم مثل همه ما بشر و بنده خدا بوده ولی پُست رسالت پیامبر است که ایشان را خاص می‌کند. کسی که آدم را دعوت می‌کند و دست آدم را می‌گیرد و به خدا وصل می‌کند، اگر عبوس و اخمو باشد، کسی سمت او نمی‌‌آید؛ بنابراین تصور من این است که رسول‌الله باید شخصی شیرین و عرض کردم استاندارد باشد. سعی نکردیم از آن طرف هم بیفتیم و خیلی شخصیت روحانی را جدی و عبوس و تلخ نشان دهم که قابل باور نباشد.

 

 

* وقتی که این نقش را به شما پیشنهاد دادند، با توجه به اینکه این لباس یک لباس خاص است و حساسیت‌های خاصی را هم به دنبال دارد، از ریسک کردن در این زمینه نترسیدید؟

- من این حواشی را می‌دانستم. از آقای ده‌نمکی خواهش کردم خودت تحمل کن و به لطف کرد همه را در خودش ریخت. شاید 15 ساعت در روز کار می‌کردیم و پس از آن آقای ده‌نمکی 4 ساعت می‌رفت در یک جلسه و توضیح می‌داد که این نقش با نقش‌های کمدی اکبر عبدی متفاوت است.

همچنین در طول روز‌های فیلمبرداری که در جلسات زیادی حضور داشت، حتی یک دقیقه از این جلسات را برای ما نگفت که مبادا انرژی منفی جلوی دوربین انعکاس پیدا کند؛ از این جهت از ایشان ممنویم، چون سنگ صبور ما بود و به ما نگفت و روحیه ما را خراب نکرد.

 

 

بهترین جواب برای دوستان منتقد تماشای فیلم است

 

 آقای ده‌نمکی جلسات زیادی رفت و برای دوستان در مورد نقش روحانی و موضوع فیلم توضیح داد ولی به نظرم بهترین جواب برای آن دوستان دیدن فیلم است.

 

 

«رسوایی» اگر قرار بود لطمه‌ای بخورد 28 روزه فیلمبرداری نمی‌شد

 

* الان برخی رسانه‌ها با توجه به اینکه هنوز فیلم آماده نشده، شروع به حاشیه‌سازی کردند، به نظر شما چرا برای فیلم دیده نشده جنجال به پا می‌کنند؟

- یک عده هستند که از زمان «اخراجی‌ها1» شمشیر را برداشتند؛ بعضی‌ها از رو، بعضی‌ها از پشت. عده‌ای هستند که ما هم آن‌ها را می‌شناسیم به چه منظور حرف‌ می‌زنند، یعنی با دلیل و قصد انتقاد می‌کنند. درصورتی که اگر می‌خواهند با این انتقاد به کار کمک کنند، می‌توانند از راهش وارد شوند و بگویند ما چه کمکی می‌توانیم بکنیم. اینکه از دور سنگ بزنید و متلک بگویند درست نیست.

یک عده هم هستند که با یک جلسه دو ساعته آقای ده‌نمکی روشن می‌شوند، این‌ها دیگر دوست هستند و دشمن نیستند. این کار هم اگر می‌خواست لطمه بخورد ظرف 28 روز فیلمبرداری نمی‌‌شد و فیلمبرداری آن چهار ماه طول می‌کشید.

این دوستانی هم که قرار است پاره آجر ول بدهند تا آخرین سانس اکران این فیلم سنگ‌اندازی خواهند کرد، ولو اینکه فیلم بعدی فیلمی باشد درست برعکس قصه، آن‌ها یاد گرفتند فقط سنگ‌اندازی کنند.

 

از خدا می‌خواهم قرص کسانی که جلوی پای‌شان را می‌بینند، عوض کند!

 

بعضی وقت‌ها هم این بنده خداها آنقدر دور را نمی‌توانند ببیند و نوک دماغ خود را می‌بینند که این سنگ را جلوی پای خودشان می‌اندازند. یک آدمی که سنگ جلوی پای خودش می‌اندازد دیوانه است و ما با آن‌ دعوایی نداریم، فقط از خدا می‌خواهیم ما را موفق‌تر و قرص آن‌ها را هم عوض کند!

 

 

اگر قصدمان فروش بود مجید سوزوکی را نمی‌کشتیم و اخراجی‌های 25 می‌ساختیم

 

* نگاه شما در این فیلم به گیشه است؟

- در مجموع به گیشه خیلی کاری نداریم. اگر قرار بود به گیشه چشم داشته باشیم، «مجید سوزوکی» اخراجی‌ها را نمی‌کشتیم و اخراجی‌های 25 را می‌ساختیم!

 

اخراجی‌ها اولین فیلمی بود که به صورت لوپ اکران شد

 

در کنار آن «اخرجی‌ها» اولین فیلمی بعد از انقلاب است که به صورت لوپ اکران شد، یعنی سانس 3، 5، 7 صبح داشت و آپارات اصلاً تعطیل نمی‌شد. مردم در طول شبانه‌روز فیلم می‌دیدند.

یادم است روزی با آقای ده‌نمکی به سینمای «ایران» رفتیم. جالب بود این سینما همزمان در سه سالن خود با یک کپی، «اخراجی‌ها» را پخش می‌کرد و هر سه سالن هم پر بود. مدیریت صحیح آقای حسینی بود که با یک کپی فیلم را در سه سالن نمایش می‌دادند.

 

ساعت 4 صبح مردم از ته دل می‌خندیدند و شاد بودند

 

ساعت 3-4 صبح مردم از ته دل می‌خندیدند و همه شاد بودند‌، دست می‌زدند، تشویق می‌کردند. 15 دقیقه برق سالن را روشن کردند و مردم ما را تشویق کردند و خسته نباشید گفتند. ما هم تشکر کردیم از اینکه می‌توانستند این ساعت در منزل استراحت کنند ولی به سینما آمدند و اخراجی‌ها را دیدند.

 

صحبت‌ اکبر عبدی برای آقایان حسود

 

این خیلی مهم است، این را برای کسانی می‌گویم که مشکل دارند، آقایان حسود که کاملا عمدی پشت کردند به این فیلم که هیچی را ندیدند یا خودشان را زدند به کوچه علی چپ که ندیدیم.

مردم در شرایطی فیلم را دیدند که می‌توانستند 1500 کانال رنگارنگ ماهواره را با 80 هزار تومان در منزل داشته باشند. این خیلی مهم است.

تنها فیلمی که قبل از انقلاب، اکران آن لوپ (چرخشی) شد، فیلم بروسلی بود که من یادم هست سینما «کریستال» لاله‌زار آن را لوپ کرده بود. دیگر نداشتیم تا اخراجی‌ها.

 

 

الان همه به دنبال کارهای بارها امتحان شده‌اند 

 

* چند روز پیش آقای انتظامی در گفت‌وگو با فارس به ضعف فیلمنامه‌های فیلم‌های سینمایی اشاره کردند و گفتند خجالت می‌کشم در این فیلمنامه‌های ضعیف و سطحی بازی کنم. به نظر شما چقدر سینمای ما با مشکل فیلمنامه ضعیف دست به گریبان است؟

- «رسوایی» یکی از بهترین فیلمنامه‌های بسیار قوی شاید 20 سال اخیر است. به هر حال اشکالی که الان به وجود آمده این است که سناریوها و قصه‌ها اولا دنبال لقمه هضم شده و جویده شده هستند و دنبال این هستند که قصه‌ای حداقل 10 بار جواب داده باشد و اطمینان داشته باشند سرمایه کار برمی‌گردد.

 

روایت اکبر عبدی از «سکس دیالوگی» در فیلم‌های مثلث عشقی

 

یک مدت قصه‌هایمان شده بود، یک مثلث. دو تا خانم خوشگل و یک آقای نسبتاً خوشگل یا دو آقای خوشگل و یک خانم نسبتا قشنگ. این‌ها تازه ازدواج کرده بودند، بعد خانم یادش می‌آمد با این آقا قدیم همکلاس بوده. یک مثلث عشقی که بعضا می‌شد «سکس دیالوگی» یا «سکس رادیویی»؛ چون نمی‌توانستند خیلی چیزها را نشان دهند، این کار را می‌کردم. اسم‌هایشان را هم اگر بخواهید می‌توانم نام ببرم. آبی و زرد و قرمز و بنفش و‌ آتش‌بس و آتس هست و آتس نیست و...

 

عبدی و جمشید آریا با 300 کیلو وزن نمی‌فروختند؛ یک کاموای 200 گرمی می‌فروخت

 

قبل از آن هم در یک برهه زمانی همه رفته بودند سراغ کار کودکان، چون 200 گرم کاموا (کلاه‌قرمزی و پسرخاله) فروخته بود. «جمشید آریا» و «اکبر عبدی» با 300 کلیو گوشت نمی‌فروختند اما فروش یک کاموای 200 گرمی (کلاه‌قرمزی) به میلیارد می‌رسید.

 

 

بعضی نویسنده‌ها مثل خیاط‌های سری‌دوز شدند

 

این اواخر هم که همه دنبال کارهای امتحان شده بودند. خیلی از آدم‌هایی که قصه‌نویس هستند مثل رمان‌نویس‌هایمان، کسی به آن‌ها سفارش نمی‌داد ‌و ‌می‌رفتند نجار می‌شدند! ولی در مقابل یک سری آدم‌ها هم بودند که مثل خیاط‌های سری‌دوز بودند. وقت نداشتند، برای سه سال آینده هم سفارش گرفته بودند. دوستانی که به صورت تیمی می‌نویسند.

سخت‌ترین بخش ساخت یک فیلم مثل ساخت یک ساختمان، نقشه آن است. ما الان ورود بازیگر به سینما داریم ولی آیا فیلمبردار و قصه‌نویس می‌آ‌ید.

اگر قصه‌نویس انقدر زیاد بود که مشکل قصه نداشتیم، همیشه 10 قصه جدید و تازه آماده ساخت بود. الان بعضی فیلمنامه‌نویسان تلویزیونی‌نویس‌اند، بعضی‌ها روتین‌نویس یا 90 قسمتی‌نویس‌اند. مثل اینکه به چهارراه استانبول می‌روی و به شما می‌گویند این‌ها تولیدی مانتو دارند، این‌ها تولیدی لباس بچه‌اند و ...

الان قصه‌نویسی این‌جوری شده، اکشن می‌خواهی باید سراغ فلان آقا و گروهش بروی، کمدی می‌خواهی باید بروی سراغ آقای فلان. این است که ما در قصه فقیر می‌شویم ولی آن‌طرف آب می‌بینید قصه خیلی خوب است ولی بازیگران و کارگردان خیلی معروف نیستند، ولی چون قصه نو است فروش آن بالا می‌شود.

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


خبرهاي مهم : ورزشي+ اجتماعي+ سياسي+ حوادث
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4497 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


اخبار جامع و كلي از اروميه
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4309 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۳۸
مهاباد - به مناسبت ماه مبارك رمضان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد اقدام به تشكیل كلاس های قرآنی در این واحد دانشگاهی كرده است. رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد مهاباد روز...
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۳۹
مهاباد - با هدف كمك به آزادی زندانیان غیر عمد، جشن گلریزان با حضور شمار زیادی از خیرین و نیكوكاران مهابادی در این شهرستان برگزار شد. در این مراسم دادستان...
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۴۰
نقده، مهاباد - به مناسبت ماه مبارك رمضان از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران بخش محمدیار نقده تجلیل می شود. مدیر عقیدتی و نظارت بسیج حوزه خواهران محمدیار...
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۴۱
ارومیه – تیم فوتبال دسته یكی گسترش فولاد تبریز برای برپایی یك دوره اردوی آمادگی و انجام بازی تداركاتی در ارومیه بسر می برد. این تیم متشكل از 30...
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۴۲
ارومیه - مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در راستای گسترش گردشگری مذهبی، 193 امامزاده و مكان مذهبی در استان آماده...
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۴۳
ارومیه - مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با صدور 14 مجوز احداث بنا و تاسیسات در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهرهای این...
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۴۴
چالدران، ارومیه - رئیس مدیریت بحران چالدران گفت: بارش شدید تگرگ همراه باران و جاری شدن سیل در این شهرستان 60 میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت....
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۴۵
ارومیه – رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت مدیریت شهری ارومیه است. پرویز جلیلی روز سه شنبه در جمع مدیران...
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۴۶
چالدران، ارومیه - به مناسبت ماه مبارك رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان چالدران شب گذشته آغاز شد. این مسابقات با شركت 15 تیم در...
ارسال خبر: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۴۷
بوكان، مهاباد - مدیر آموزش و پرورش بوكان گفت: اجرای برنامه های طرح هجرت 3 یكی از طرح های مشترك و موفق آموزش و پرورش و..
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


آخرين خبرها از استخدام
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4441 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
استخدام همه رشته ها: بانك ها و استخدام - چهارشنبه یازدهم مرداد 1391
فرصت‌هاي شغلي مراكز درماني برخي استان‌هاي كشور منتشر شد - چهارشنبه یازدهم مرداد 1391
آخرين خبرها و جديدترين استخدام هاي كشور - چهارشنبه یازدهم مرداد 1391
25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند - چهارشنبه یازدهم مرداد 1391
آزمون هاي استخدامي نفت - سه شنبه دهم مرداد 1391
استخدام در كيش و قشم همه رشته هاي تحصيلي - سه شنبه دهم مرداد 1391
استخدام مهندس برق و کامپیوتر - سه شنبه دهم مرداد 1391
آخرين استخدام هاي منتشر شده در شماره 710 و 711 روزنامه بازار كار - سه شنبه دهم مرداد 1391
استخدام در لرستان - سه شنبه دهم مرداد 1391
آخرين اخبار دانشگاهها - سه شنبه دهم مرداد 1391
دفترچه انتخاب رشته کنکور 91 منتشر شد +دانلود رايگان - سه شنبه دهم مرداد 1391
منابع آزمون هاي استخدامي تحصصي + دانلود رايگان - سه شنبه دهم مرداد 1391
منابع آزمون هاي استخدامي عمومي+ دانلود رايگان - سه شنبه دهم مرداد 1391
دانلود نرم افزار هاي آموزشي همه رشته ها - سه شنبه دهم مرداد 1391
استخدام در بيمه - سه شنبه دهم مرداد 1391

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


خبرهاي از اروميه
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4387 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

خشک شدن دریاچه ارومیه
فرماندار ارومیه:
سرمایه‌گذار کافی برای ظرفیت‌های ارومیه وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: با توجه به استعدادهای منطقه حضور سرمایه‌گذار برای توسعه ارومیه کافی نیست.

1391/05/11 - 12:21:00
بانکداری الکترونیک
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
سیستم اتوماسیون اداری گامی برای تحقق دولت الکترونیک است

خبرگزاری فارس: مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم‌‌ پزشکی آذربایجان غربی گفت: سیستم اتوماسیون اداری گامی بلند به سوی تحقق دولت الکترونیک است.

1391/05/11 - 12:09:00
آرم استاندارد
3 ماه نخست سال در آذربایجان غربی صورت گرفت
1000 بازدید فنی اداره استاندارد از واحدهای تولیدی و خدماتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: اداره‌کل استاندارد در 3 ماه نخست امسال یک هزار و 21 مورد بازدید فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی استان انجام داده است.

1391/05/11 - 11:35:00
دریاچه ارومیه
گزارش فارس از وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه
گالن‌های 30 لیتری به فریاد دریاچه ارومیه می‌رسند

خبرگزاری فارس: دریاچه ارومیه در شرایطی بدترین وضعیت خود را می‌گذراند که تنها شرط اصلاح شرایط فعلی عزم راسخ مسئولان استانی و کشوری برای بازگرداندن این زیست‌بوم آبی ایران است.

1391/05/11 - 11:28:00
پول/ اسکناس
مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان غربی اعلام کرد
فروش 2 میلیارد ریالی اموال غیر منقول در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان غربی گفت: 4 ماه نخست سال جاری از محل اموال غیر منقول 2 میلیارد و 434 میلیون ریال فروش داریم.

1391/05/11 - 11:17:00
آقازاده - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب
مدیرعامل آبفای آذربایجان غربی اعلام کرد
افزایش اعتبارات حوزه آب در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: امسال اعتبارات بخش آب در آذربایجان غربی افزایش چشمگیری دارد.

1391/05/11 - 11:07:00
طرح همای رحمت هلال احمر
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد
حضور فعال دانشجویان آذربایجان غربی در اجرای طرح همای رحمت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح همای رحمت دانشجویان آذربایجان غربی حضور فعال دارند.

1391/05/11 - 10:42:00
سوارکاری
رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان غربی:
بی‌توجهی مسئولان موجب عدم افتتاح میدان سوارکاری شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان غربی گفت: افتتاح نشدن میدان سوارکاری آذرخش نتیجه بی‌توجهی مسئولان استان است.

1391/05/11 - 10:30:00
محسن شادی قایقرانی
دبیر هیئت قایقرانی آذربایجان غربی خبر داد
برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی قایقرانی در شهریور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی آذربایجان غربی گفت: هیئت قایقرانی استان به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های بالا، اردوی آمادگی تیم ملی را در شهریور ماه برگزار می‌کند.

1391/05/11 - 10:21:00
کنجاله سویا
به منظور تعادل در بازار انجام گرفت
تسهیل در واردات کنجاله مورد نیاز دام و طیور

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی گفت: به منظور تعادل در بازار، واردات کنجاله مورد نیاز دام و طیور توسط گمرکات آذربایجان غربی تسهیل یافت.

1391/05/11 - 10:06:00
حرکات ورزشی
نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان‌غربی خبر داد
برگزاری دوره‌های مربیگری برایتونیک در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان‌غربی گفت: دوره‌های مربیگری برایتونیک در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

1391/05/10 - 13:31:00
ماه رمضان
فارس گزارش می‌دهد
روزه با تقویت اراده انسان‌ها سبب کاهش میزان جرم می‌شود

خبرگزاری فارس: روزه با تقویت اراده انسان‌ها، موجب ارتقای سلامت روانی افراد و کاهش میزان جرم در جامعه می‌شود.

1391/05/10 - 13:19:00
خبرنگار
واکنش فارس به بی‌حرمت‌کردن خبرنگاران
تعاون و نگاه تنگ‌نظرانه مسئولان!

خبرگزاری فارس: صبح امروز ساعت 10 کارگروه تعاون به میزبانی معاونت مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان‌غربی در سالن جلسات شماره چهار استانداری برپا شد که به دلیل وجود بعضی نگاه‌های تنگ‌نظرانه، خبرنگاران به بیرون هدایت شدند.

1391/05/10 - 13:12:00
خشک شدن دریاچه ارومیه
فرماندار ارومیه:
اصلاح کشت در حوزه دریاچه ارومیه صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: برای بهبوبد وضعیت دریاچه ارومیه باید اصلاح کشت در حوزه دریاچه ارومیه صورت گیرد.

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


اسامی نفرات برتر کنکور در ۳ گروه آزمایشی علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی منتشر شد.
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4551 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
به گزارش فارس، اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال ۱۳۹۱ در ۳ گروه آزمایشی علوم انسانی،هنر و زبان‌های خارجی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

اسامی این افراد بدین شرح است:

*گروه آزمایشی علوم انسانی

۱- فاطمه فتاحی از تهران

۲- امیرمحمد هوشمند چترودی از کرمان

۳- فاطمه‌السادات حسینی دهنوی از کرمان

۴- سیدمجتبی حسینی از مشهد

۵- وحید حامد از یزد

۶- نیلوفر حیدرپور بیدگلی از تهران

۷-محمد حجازی نوقابی از مشهد

۸- فاطمه محسنی از کرمانشاه

۹- سمیرا افضلی شهری از گناباد

۱۰- سید طیبه خدابخشی از تهران

*گروه آزمایشی هنر

۱- یاسمین قلعه نوئی از تهران

۲- شیرین جعفری نسب کرمانی از تهران

۳- میترا موحد از تهران

*گروه آزمایشی زبان‌های خارجی

۱- فاطمه ولی‌زاده پاشا از بابل

۲- سروش آرایی از اصفهان

۳- بیتا مهری از اصفهان

۴- پردیس پاشاخانلو از تهران

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ماجرای ازدواج مقام معظم رهبری
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4008 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
آفتاب: در کتاب "شرح اسم” که به بیان زندگی نامه مقام معظم رهبری در سال‌های قبل از انقلاب پرداخته است، مطلب مربوط به ازدواج ایشان به شرح زیر است:

مدتی از بازگشت به مشهد نمی گذشت. بانو خدیجه که در اندیشه ازدواج پسر دومش بود، دست به کار شد و دختری را که در خانواده ای سنتی و با علائق مذهبی پرورش یافته بود، به او پیشنهاد کرد. همو پا پیش گذاشت و مقدمات خواستگاری را فراهم نمود. همان راهی را که چهار پنج سال پیش برای سید محمد رفته بود، این بار برای سید علی پیمود.

حاج محمد اسماعیل خجسته باقرزاده، پدر عروس، از کاسبان دین دار و باسواد مشهد بود. او پذیرفت که دخترش به عقد طلبه تازه از قم برگشته ای درآید که تصمیم دارد در مشهد ساکن شود، آیت الله میلانی و دیگر بزرگان اهل علم مشهد او را می شناسند و تایید می کنند و به او علاقه دارند.

هزینه ازدواج، آن بخشی که طبق توافق به عهده داماد بود، توسط آیت الله حاج سید جواد خامنه ای تامین شد که مبلغ قابل توجهی نبود. مخارج عقد را گذاشتند به عهده خانواده عروس که حتما قابل توجه بود. "آن ها مرفه بودند، می توانستند و کردند” اویل پاییز ۱۳۴۳ سید علی خامنه ای و خانم خجسته پیوند زناشویی بستند. خطبه عقد توسط آیت الله میلانی خوانده شد.

از این زمان، همدم، همسر و همراهی تازه، که هفده بهار بیش نداشت، پا به دنیای آقای خامنه ای گذاشت که در همه فرودهای سرد و سخت زندگی سیاسی و شاید تک فرازهای آن در آن روزگار، یاری غم خوار و دوستی مهربان بود. کارت دعوت را سفارش دادند و روز جشن را که در خانه پدرعروس در پایین خیابان برگزار می شد، تعیین کردند. آن شب آقای خامنه ای در آستانه ورودی ایستاده بود و از میهمانان استقبال می کرد. مراسم، آن طور که مرسوم خانواده های مذهبی و مقید آن زمان بود، برگزار شد.

پس ازعقد و پیش از هم خانه شدن، نوعروس خانواده خامنه ای باخبر شد که شوی ۲۵ ساله اش پا در میدان مبارزه دارد. "شاید اولین روزها و … یا هفته های پیوند [مان]… بود، مسائل سیاسی من به وسیله خودم برای ایشان مطرح شد… شاید قبلا هم می دانستند که من توی این مسائل سیاسی هستم، لکن مرا به [چشم] طلبه ای … که مورد توجه و علاقه… بزرگان و اساتید… هستم… نگاه می کردند.” 

مشرق

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


تکذیب کشته شدن دیپلمات ایرانی در سوریه
پنج شنبه 12 / 5 / 1391 ساعت 4:4 | بازدید : 4041 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
ه گزارش جهان، یک منبع مطلع در سفارت ایران در سوریه در گفتگو با مهر خبر منتشر شده در شبکه العربیه مبنی بر کشته شدن دیپلمات ایرانی در دمشق را تکذیب کرد.

 
بر اساس این خبر کلیه دیپلمات های ایرانی در سوریه در سلامت بوده و به فعالیت عادی مشغول هستند.

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 528
:: باردید دیروز : 912
:: بازدید هفته : 14978
:: بازدید ماه : 78741
:: بازدید سال : 297022
:: بازدید کلی : 4197201